Wymiany, zwroty i reklamacje

Klienci sklepu internetowego TANIEsportowe.pl mają 14 dni na zwrot lub wymianę zakupionych towarów bez konieczności podawania przyczyny.

Nasza oferta zawiera wyłącznie oryginalne produkty sprawdzonych marek, wszystkie oferowane przez nas produkty można reklamować z tytułu niezgodności towaru z umową w ciągu 24 miesięcy od daty zakupu.

ZWROTY
ISTOTNE JEST TO, ŻE ZWRACANY PRODUKT NIE MOŻE NOSIĆ OZNAK UŻYTKOWANIA, MUSI BYĆ NOWY I Z PEŁNYM OMETKOWANIEM (JEŚLI TAKIE BYŁO DOSTARCZONE). JEŚLI NIE STANOWI TO PROBLEMU, PROSIMY ABY ZWRACANY BYŁ W ORYGINALNYM OPAKOWANIU.

Aby dokonać zwrotu zakupionego towaru należy:

1) Wypełnić formularz zwrotu - oświadczenie o odstąpieniu umowy zawartej na odległość znajdujące się w przesyłce.

2) Zapakować zwracany towar wraz z wypełnionym formular i odesłać na wskazany w oświadczeniu adres.

Uwaga: Zwracamy koszt zakupionego towaru wraz z kosztami dostawy w czasie maksymalnie 14 dni. Koszty odesłania do nas produktu nie podlegają zwrotowi.

 

WYMIANY

Produkt kupiony w sklepie internetowym TANIEsportowe.pl wymieniamy za darmo. Klient ponosie jedynie koszt dostarczenia towaru do nas. 

Aby dokonać wymiany zakupionego towaru należy:

1) Wypełnić formularz wymiany znajdujący się w przesyłce

2) Zapakować zwracany towar wraz z formularzem i odesłać na wskazany w formularzu adres.

Uwaga: Wymiany dokonać można tylko w obrębie tego samego modelu na inny rozmiar i/lub kolor. Wysyłka oczekiwanego w ramach wymiany produktu zostanie zrealizowana do 5 dni roboczych od momentu odebrania przez nas przesyłki zawierającej zwracany towar.  

 

REKLAMACJE

Aby zareklamować zakupiony towar należy:

1) Spisać dane dotyczące zamówienia, oraz informację o niezgodności : jej rodzaj, data powstania, oraz informację odnoście sposobu rozpatrzenia reklamacji : wymiana towaru, naprawa, zwrot gotówki.

2) Zapakować zwracany towar wraz z danymi wskazanymi powyżej i odesłać na adres:

TANIEsportowe.pl
Plac Inwalidów 10
01-551 Warszawa

 

Uwaga: Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu. 

Jeśli reaklamacja zostanie uznana - uszkodzony towar zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy). Gdyby zasoby magazynu nie pozwalały na wymianę reklamowanego towaru na nowy egzemplarz, wówczas zwracamy równowartość zakupionego towaru i koszty dostarczenia produktu do Klienta. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie sklepu o chęci zgłoszenia reklamacji.